13 Nisan 2017 Perşembe

Yaz Yaklaşıyor Sıkılaşmak İçin Superslow'u Deneyin

Daha önce de yazdığım, "Doğumdan sonra nasıl sıkılaştım" yazımı belki hatırlayanlar olur. Kızım Ada daha 1 yaşındayken doğum sonrası esnekliğini kaybeden vücudumu hızlıca toparlama kararı almıştım. O zaman Ada daha küçük olduğu için ondan çok da ayrı kalamıyordum. Ben de kısa süreli ama hızlıca sıkılaşacağım bir spor yapmaya karar verdim. Sıkılaşmak tabii ki çok istediğim bir şeydi ama annelerin çoğunda olan; kızımı kucağımda taşımaktan kaynaklanan bel, boyun veya kol ağrılarımı gidermekte başka bir önceliğimdi.

Eşimin daha önce gittiği ve çok memnun kaldığı Superslow'u denemek aklıma geldi. Superslow, haftada sadece 1 veya 2 defa 20 dk’lık seanslarla, özel hoca eşliğinde yapılan bir egzersiz programı. 20 dk içerisinde var olan aletlerde uzman eşliğinde, serin bir ortamda yavaş tempoyla çalışıyorsunuz. Burada amaç, kaybolan vücut kaslarını yeniden oluşturmak. Zor tarafı hareketleri yavaş yaptığınız için oldukça fazla zorlanıyorsunuz. En güzel tarafı ise 1,5 ay gibi bir sürede hem duruşunuz değişiyor, ağrılarınız azalıyor, hem de sıkılaşıyorsunuz. O zamanlar bendeki değişimi gören arkadaşlarım inanamamışlardı. 20 dk. sürdüğü için eğer çalışmıyorsanız bebeğinizden uzun süre ayrılmanıza gerek kalmıyor. Çalışıyorsanız da 20 dk kıyafet bile değiştirmeden, terlemeden egzersizinizi yapıp işinize dönebiliyorsunuz. 

Veeee... 3 sene önce gittiğim Superslow'a bugün itibariyle tekrar başladım. Çünkü artık çalışıyorum ve işten sonra tek istediğim kızımın yanına hızlıca dönmek. O yüzden de spora zaman ayıramaz oldum. Bu da özellikle masa başında çalışan herkesin başına gelen bel ve boyun ağrılarımı arttırdı. Yine bu zamanımda Superslow aklıma geldi ve bugün iş yerime de evime de yakın olan Ataşehir şubesine gidip ilk seansımı tamamladım. 

Yazın yaklaştığı şu zamanlarda yeni bir anneyseniz ve spor için fazla vaktiniz yoksa veya çalışan biriyseniz ve spora vakit bulamıyorsanız, Superslow'u mutlaka bir kere denemenizi tavsiye ederim. Üstelikte blogumdan öğrenip geldiğinizi söylerseniz ücretsiz 1 ders deneyebilirsiniz. Randevu ile çalışıldığı için mutlaka telefon açıp randevu almayı unutmayın. 

Daha detaylı bilgi ve şubeleri için web adreslerini inceleyebilirsiniz;

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder